Στο πλαίσιο της εργώδους προσπάθειας που καταβάλλει για επαναπροσέγγιση με στελέχη του χώρου, ενόσω η κλεψύδρα προς τις κάλπες αδειάζει, ο Γ. Παπανδρέου συναντήθηκε χτες με τον Χ. Καστανίδη, ο οποίος εν συνεχεία ανακοίνωσε την ένταξή του στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρώην υπουργός είχε διαγραφεί λόγω των διαφωνιών του με τις πολιτικές λιτότητας και την άρνησή του να ψηφίσει το δεύτερο Μνημόνιο, εν συνεχεία ήταν συνιδρυτής της Κοινωνικής Συμφωνίας με τη Λ. Κατσέλη και κατόπιν εντάχθηκε στη ΔΗΜ.ΑΡ. ώσπου να αποχωρήσει. Σε δήλωση που έκανε αιτιολογώντας την επιστροφή του στο πλευρό του Γ. Παπανδρέου, ανέφερε ότι "συναντιόμαστε και πάλι σήμερα, τώρα που το νέο Κίνημα των Δημοκρατών Σοσιαλιστών διακηρύσσει την ανάγκη να βγει η χώρα μας από την κρίση με την άσκηση πραγματικά προοδευτικών πολιτικών, μακριά από τη βία της σκληρής δημοσιονομικής προσαρμογής, να βγει από την κρίση με τη εφαρμογή βαθιά δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων". Είπε ακόμα ότι συμμετέχει "με την πίστη ότι γίναμε όλοι σοφότεροι από τα λάθη του παρελθόντος".
Η ανακοίνωση της ένταξης του Χ. Καστανίδη στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών συνέπεσε χρονικά με την ανακοίνωση της τοποθέτησης του Γ. Φλωρίδη ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ - Δημοκρατική Παράταξη. Επιπλέον, λίγο μετά την ανακοίνωση που εξέδωσε η Χαρ. Τρικούπη σχετικά με τη στήριξη του προέδρου του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος στο ΠΑΣΟΚ, η πλευρά του κόμματος Παπανδρέου έσπευσε να διευκρινίσει ότι ο Σεργκέι Στάνισεφ, που επικοινώνησε και με τον πρώην πρωθυπουργό, του είπε ότι το ΕΣΚ στις ελληνικές εκλογές θα στηρίξει τρία κόμματα, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ, το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών και το Ποτάμι. Στην ανακοίνωση της Χαρ. Τρικούπη αναφερόταν ότι κατά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν "ο κ. Στάνισεφ εξέφρασε την απόλυτη στήριξή του στο ΠΑΣΟΚ - Δημοκρατική Παράταξη και στον ρόλο του ως εγγυητή της πολιτικής και θεσμικής σταθερότητας στην Ελλάδα".
Ν.ΛΙΟΝ.