"Δεν θα συμμετάσχουν οι υπάλληλοι των δήμων σε ενδεχόμενη εκλογική διαδικασία, εάν δεν καταβληθεί το εκλογικό επίδομα των εκλογών του περασμένου Μαΐου", προειδοποίησε ο πρόεδρος της ΠΟΕ-ΟΤΑ, Θ. Μπαλασόπουλος τον υφυπουργό Εσωτερικών Γ. Ντόλιο κατά την χθεσινή τους συνάντηση με τον τελευταίο να περιορίζεται να απαντά πως "το πρόβλημα είναι εις γνώσιν της ηγεσίας του υπουργείου".
"Καταθέτουν καθημερινά δεκάδες τροπολογίες, ας καταθέσουν και μια τροπολογία για τους δημοτικούς υπαλλήλους", είπε εξερχόμενος της συνάντησης ο Θ. Μπαλασόπουλος, ζητώντας να μην συναρτάται η καταβολή του επιδόματος με τη φορολογική ενημερότητα των δήμων, για να γίνει άμεσα η εκταμίευση. Σημειωτέον ότι το εκλογικό επίδομα είναι "δεσμευμένο" και δεν αποδίδεται γιατί οι δήμοι δεν διαθέτουν φορολογική ενημερότητα λόγω της επιβολής του ΕΝΦΙΑ.
Η.Β.