Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
18 °C
15.1°C19.5°C
1 BF 63%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
16 °C
13.5°C18.2°C
0 BF 62%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
13.0°C19.5°C
1 BF 63%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
17 °C
15.8°C20.3°C
2 BF 66%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
9 °C
8.9°C12.5°C
0 BF 76%
ΟΑΣΘ / Γαλάζιος παπαγάλος ο Ζέρβας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΑΣΘ / Γαλάζιος παπαγάλος ο Ζέρβας

ΖΕΡΒΑΣ

Για «επιλεκτική αμνησία» στο θέμα του ΟΑΣΘ κατηγορεί η επικεφαλής τής δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» Κατερίνα Νοτοπούλου τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωσταντίνο Ζέρβα, τον οποίο μάλιστα χαρακτηρίζει, πέρα από «δεκανίκι» της κυβέρνησης Μητσοτάκη, και «γαλάζιο παπαγάλο», διότι, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα στο πώς αγοράστηκαν τα σαπάκια λεωφορεία της Λειψίας, προβάλλει το κυβερνητικό αφήγημα για τον ΟΑΣΘ.

Απαντώντας στην επίθεση που εξαπέλυσε ο δήμαρχος στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, χαρακτήρισε αν μη τι άλλο «λυπηρό» το ότι ο Κ. Ζέρβας, αντί να παραδεχθεί με τόλμη το λάθος του, υιοθέτησε την τακτική «η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση». «Ο κ. Ζέρβας μάλλον έγραψε την ανακοίνωσή του μαζί με τους κυβερνητικούς συνεργάτες του μπροστά σε καθρέφτη και αυτοκριτικά γράφει ‘επί τόσα χρόνια άφησαν τον ΟΑΣΘ να φθάσει στο έσχατο σημείο της παρακμής’» σχολιάζει χαρακτηριστικά η Κ. Νοτοπούλου και υπενθυμίζει ότι η αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ έγινε μόλις το καλοκαίρι του 2017 και ότι ο οργανισμός ήταν υπό διάλυση με τον στόλο του παροπλισμένο στα αμαξοστάσια εξαιτίας μεγάλων ελλείψεων σε ανταλλακτικά, που δεν γινόταν να αποκτηθούν εξαιτίας των τεράστιων χρεών σε προμηθευτές, ταμεία, Δημόσιο.

Σαπάκια αντί για αντιρρυπαντικά λεωφορεία

Η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» κατηγορεί το Κ. Ζέρβα ότι «σε αγαστή πάντα συνεργασία με την κυβέρνηση της Ν.Δ. προέβη στην αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον Δήμο Λειψίας χρησιμοποιώντας χρήματα από τα ανταποδοτικά, τα οποία προορίζονταν για την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό, χωρίς τα λεωφορεία να έχουν τις στοιχειώδεις προδιαγραφές λειτουργίας, χωρίς να γίνουν έλεγχοι για την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων, χωρίς να εφαρμόζουν την ευρωπαϊκή πρακτική αγοράς νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων, χωρίς να νοιαστούν για την αξία των λεωφορείων, τη μεταπωλητική τους αξία, τη νομιμότητα χρηματοδότησης και διαδικασιών, τη νομιμότητα δωρεάς στον ΟΑΣΘ, όταν ο δήμος δεν μετέχει όπως προβλεπόταν στο ΑΣΥΘ που κατήργησαν».

Πόσα λεωφορεία ανήκουν στον ΟΑΣΘ;

Χαρακτηρίζει «αποτυχημένες» τις πράξεις του δημάρχου, που «δεν συνέβαλαν ούτε στο ελάχιστο για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης». «Στο μόνο που συνέβαλε είναι να έχει η πόλη μας το δεύτερο ανέκδοτο μετά το αιώνιο μετρό της Ν.Δ., τα αυτοαναφλεγόμενα λεωφορεία των Ζέρβα - Καραμανλή. Σήμερα δεν κυκλοφορεί ούτε ένα λεωφορείο και, στα βήματα του αιώνιου μετρό, ούτε πρόκειται να κυκλοφορήσει.  Όμως το λυπηρό είναι ότι ο κ. Ζέρβας, εκτός από γαλάζιο δεκανίκι της κυβέρνησης στον Δήμο Θεσσαλονίκης, επιφυλάσσει για τον εαυτό του και ρόλο γαλάζιου παπαγάλου, αφού αναμασά τα ίδια ακριβώς κυβερνητικά επιχειρήματα περί αύξησης των οχημάτων που βρίσκονται σε κίνηση. Δεν μας λέει όμως πόσα από αυτά ανήκουν στον ΟΑΣΘ. Η όποια αύξηση έχει προέλθει από την παράδοση γραμμών στα ΚΤΕΛ και από συμφωνίες leasing, τα οποία επίσης παρουσιάζουν προβλήματα στη συντήρησή τους» επισημαίνει τέλος η Κ. Νοτοπούλου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL