Στην ιστορική εκκλησία Alserkirche της Βιέννης, όπου τελέστηκε η νεκρώσιμη ακολουθία του Μπετόβεν, θα δοθεί τη Μεγάλη Παρασκευή το τρίτο και τελευταίο κονσέρτο της παιδικής και νεανικής ορχήστρας της Νίνας Πατρικίδου, η οποία μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ, τέθηκε υπό την αιγίδα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Η ορχήστρα αποτελείται από σαράντα πέντε παιδιά ηλικίας 7-18 ετών, που φιλοξενούνται από τις 4 Απριλίου στην πόλη Ντόιτς Βάγκραμ, στα περίχωρα της Βιέννης. Υπό τον γενικό τίτλο "Τα Κοντσέρτα της Αλληλεγγύης: Αθήνα - Deutsch Wagram, ένας μουσικός εναγκαλισμός", η Ορχήστρα συμπράττει με τη Χορωδία της πόλης, το γυμνάσιο, τη μουσική σχολή και άλλους μουσικούς για τρία κοντσέρτα με τη συμμετοχή δεξιοτεχνών από Ρωσία και Ιταλία.
H Παιδική - Νεανική Συμφωνική Ορχήστρα είναι η πρώτη του είδους της στην Ελλάδα και έχει βραβευτεί από την UNESCO. Ιδρύτρια και ψυχή της Ορχήστρας είναι η Νίνα Πατρικίδου, η οποία υπήρξε επί σειρά πολλών ετών εξάρχουσα της Ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η πρωτοβουλία για τη φιλοξενία της Ορχήστρας στην Αυστρία και η οργάνωση του όλου εγχειρήματος ανήκει στον Βασίλη Τσιατσιάνη.