Live τώρα    
14°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
14 °C
10.3°C16.5°C
1 BF 61%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
12 °C
9.1°C12.6°C
1 BF 74%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
13 °C
8.0°C12.7°C
1 BF 70%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
13 °C
10.4°C14.1°C
3 BF 72%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
6 °C
5.9°C11.2°C
0 BF 93%
Κυριάκος Μητσοτάκης / Μπαράζ πληρωμένων δημοσιεύσεων στο Facebook μετά το κάζο με τα μαζικά dislikes
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κυριάκος Μητσοτάκης / Μπαράζ πληρωμένων δημοσιεύσεων στο Facebook μετά το κάζο με τα μαζικά dislikes

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπροστά στην κάμερα
(ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ)
ΑΝΑΛΥΣΗ

«Μην εμπιστεύεστε όσα σας σερβίρουν στα κοινωνικά δίκτυα» ήταν η συμβουλή του πρωθυπουργού στους νέους, πριν από λίγες ημέρες.

Εξαιρούνται φυσικά αυτά που «σερβίρει» ο ίδιος.

Εντός του Μαρτίου, η σελίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει προωθήσει 38 (!) χορηγούμενες καταχωρήσεις – διαφημίσεις, για θέματα όπως:

  • Πράσινες πρωτοβουλίες
  • Συνέντευξη Μητσοτάκη στο CNN
  • Δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+
  • Μέτρα στήριξης της οικονομίας
  • Αστυνομική βία
  • Εμβολιασμοί
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Η στόχευση των διαφημίσεων φαίνεται να είναι κατά κύριο λόγο σε άνδρες έως 45 ετών. Περίπου 43% του κοινού που είδε τις καταχωρήσεις ανήκουν σε αυτή την πληθυσμιακή ομάδα. Ακολουθούν με 27% οι γυναίκες της ίδιας ηλικίας. Είναι ενδεικτικό ότι ορισμένες διαφημίσεις – όπως αυτή για το ένα εκατομμύριο εμβολιασμούς – στάλθηκαν αποκλειστικά σε άτομα νεαρής ηλικίας, καταδεικνύοντας το άγχος που διακατέχει τους επιτελείς του Μαξίμου για την αυξανόμενη απόσταση που χωρίζει το κόμμα τους από τους νέους.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Η θεματολογία των διαφημίσεων έχει επίσης ενδιαφέρον. Αμέσως μετά τη συζήτηση στη Βουλή για την αστυνομική βία, ο Μητσοτάκης δημοσίευσε 15 πληρωμένες καταχωρήσεις με τις πρωτοβουλίες για την ΕΛΑΣ, αλλά και δύο βίντεο με αποσπάσματα της παρέμβασής του στη Βουλή. Και αυτές οι διαφημίσεις είχαν στόχευση τους νέους.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Αντίστοιχα, οι 6 χορηγούμενες καταχωρήσεις για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+, προβλήθηκαν σχεδόν αποκλειστικά (92%) σε άτομα κάτω των 45 ετών.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Για το σύνολο των καταχωρήσεων αυτών, η Νέα Δημοκρατία πλήρωσε περί τα τρεις χιλιάδες ευρώ. Και αν το ποσό μοιάζει μικρό, αυτό οφείλεται στο σχετικά οικονομικό τιμολόγιο του Facebook σε σύγκριση με άλλα μέσα.

Είναι εντυπωσιακό ότι οι  38 διαφημίσεις του Μητσοτάκη «σερβιρίστηκαν» σε περίπου 1.800.000 χρήστες του Facebook. Έφτασαν μέχρι την …Ουαγκαντουγκού, δηλαδή, όπου είναι γνωστό πως ο πρωθυπουργός μας έχει μεγάλο και αφοσιωμένο κοινό.

Ως προς το τελικό αποτέλεσμα; Μόνο επιτυχημένο δεν θα το χαρακτήριζε κανείς.

Συνολικά, οι εν λόγω δημοσιεύσεις του πρωθυπουργού εισέπραξαν πάνω από 158.000 αρνητικές αντιδράσεις από τους χρήστες του Facebook, με τις θετικές να μην ξεπερνούν τις 41.000. «Πρωταθλήτρια» η – διάσημη πλέον – ανάρτηση με τα μέτρα για την αστυνομική αυθαιρεσία, με τις αρνητικές και χλευαστικές αντιδράσεις να φτάνουν τις 51.000, ενώ τα σχόλια – ως επί το πλείστον αρνητικά – να ανέρχονται σε 14.000.

Τζάμπα ξοδεύτηκαν οι άνθρωποι.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL