Ενδιαφέρον παρατηρείται στην αποστροφή του λόγου της Φ. Γεννηματά, σε ανακοίνωση της σχετικά με το ασφαλιστικό, με την οποία -αφού κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δίνει "επικοινωνιακή" μάχη για να μην κοπούν οι συντάξεις-, την κάλεσε να μην αποδεχθεί "καμία νέα μείωση των συντάξεων αξιοποιώντας και τη δική μας στάση, ως ατού στη διαπραγμάτευση". Ουσιαστικά, επανέλαβε το αίτημα που τους είχε απευθύνει ο Αλ. Τσίπρας στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, να συμφωνήσουν για καμία μείωση ώστε να ενισχυθεί η διαπραγματευτική ισχύς της χώρας.
Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κάλεσε την κυβέρνηση να αξιοποιήσει τις προτάσεις που έχει καταθέσει δημόσια. "Αν θέλουν σοβαρά ενίσχυση του διαπραγματευτικού μετώπου, τους περιμένουμε στη Βουλή. Ενώπιον του ελληνικού λαού", είπε.