Live τώρα    
Αιχμηρά tweets / Προβλήματα... συμβίωσης στη Δημοκρατική Συμπαράταξη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αιχμηρά tweets / Προβλήματα... συμβίωσης στη Δημοκρατική Συμπαράταξη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΝΙΚΟΣ ΛΙΟΝΑΚΗΣ

Η απουσία της Φ. Γεννηματά από την ψηφοφορία για το σύμφωνο συμβίωσης προκάλεσε εύλογα ερωτήματα και κριτική από τον χώρο της ευρύτερης "Κεντροαριστεράς" με υπόνοιες περί προσπάθειας διατήρησης ισορροπιών ανάμεσα σε υποστηρικτές και διαφωνούντες του νομοσχεδίου.

Συνεργάτες της ανέφεραν ότι έφυγε από τη Βουλή λόγω ξαφνικής αδιαθεσίας και δεδομένου ότι η πλειοψηφία ήταν ευρεία και δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας να μην υπερψηφιστεί. Επίσης ανέφεραν ότι σύσσωμη η Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης υπερψήφισε και ότι αυτή ήταν η γραμμή της προέδρου. Σε κάθε περίπτωση, προκαλεί εντύπωση ότι η Φ. Γεννηματά, που προσπαθεί να ανασυγκροτήσει το κόμμα με προμετωπίδα την "προοδευτικότητα" ώστε να αποβάλει και το πρόσφατο παρελθόν της συγκυβέρνησης με τη Δεξιά, δεν παρέμεινε ώστε να απευθύνει ομιλία για ένα ιστορικής σημασίας νομοσχέδιο, που θα τόνωνε το εν λόγω προφίλ που θέλει να αναδείξει για τη Δημοκρατική Συμπαράταξη. Από την άλλη, έσπευσε χθες το πρωί να "απαντήσει" στις φημολογίες και τον αρνητικό αντίκτυπο της απουσίας της, μέσω Τwitter: "Σήμερα, ξημέρωσε μια καλύτερη μέρα για τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα μας. Συμβάλαμε αποφασιστικά σε αυτό. Το ΠΑΣΟΚ είναι δύναμη προόδου". Επιπλέον, απευθυνόμενη στον πρωθυπουργό, σε άλλη ανάρτησή της, άφησε αιχμές προς τους ΑΝ.ΕΛΛ: "Κύριε Τσίπρα, συστράτευση απέναντι στο σκοτάδι δεν γίνεται με ακροδεξιούς και ομοφοβικούς".

Μέσω Facebook πάντως ο Π. Καψής σχολίασε εμμέσως πλην σαφώς για τη Φ. Γεννηματά ότι "αρχηγός ή υποψήφιος αρχηγός που επιλέγει να απουσιάζει για να μη φανεί τι ψηφίζει στο σύμφωνο συμβίωσης δεν κάνει για αρχηγός. Τόσο απλά!".

Γενικότερα, παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στο ΠΑΣΟΚ μια διάθεση κριτικής προς την ηγεσία από στελέχη που εντάσσονται σε παρόμοιο ιδεολογικό πνεύμα με τον Ευ. Βενιζέλο, ο οποίος επίσης δεν φείδεται αιχμών. Με αφορμή την τοποθέτηση του πρώην "παπανδρεϊκού" Θ. Μωραΐτη ως συντονιστή και γραμματέα του νευραλγικού Τομέα Επικοινωνιακού Σχεδιασμού, ο Οδ. Κωνσταντινόπουλος, αλλά και ο Μιχ. Κατρίνης (μέλος της Κ.Ε.) εξαπέλυσαν πυρά για "επιβράβευση" "αυτών που λείπουν στα δύσκολα αλλά διαπραγματεύονται την κατάλληλη στιγμή", που "διέσπασαν την παράταξη και μας κατασυκοφάντησαν". "Ελπίζω η ηγεσία να έχει εκτιμήσει ορθά τις συνέπειες των αποφάσεών της απέναντι στη βάση της παράταξης", έγραψε, ενώ ο Μιχ. Κατρίνης σχολίασε ότι "οι υβριστές έγιναν τιμητές".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0