Live τώρα    
Έφυγε η Μαρία Κοσμά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Έφυγε η Μαρία Κοσμά

Στα 45 της έφυγε την Πέμπτη το βράδυ η συντρόφισσα Μαρία Κοσμά. Με το χαμόγελο, το χιούμορ, το κριτικό πνεύμα, την ακεραιότητα, τη συνέπεια και την αποφασιστικότητά της πορεύτηκε σε όλη τη διαδρομή της στην Αριστερά, στην ΚΟΕ και στον ΣΥΡΙΖΑ.

Το ίδιο δραστήρια υπήρξε και στη δουλειά της, ως μάχιμη αρχαιολόγος, στην προσπάθεια προστασίας και διάσωσης της πολιτιστικής κληρονομιάς αυτού του τόπου. Πρόλαβε να φέρει σε πέρας ένα σημαντικό ερευνητικό κι επιστημονικό έργο. Αποχαιρετώντας την η ΚΟΕ στέκεται δίπλα στον αδερφό της, "τον αγαπημένο σύντροφό μας, τον Σταύρο, και στη μητέρα της".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0