Live τώρα    
Άδοξο τέλος στην περιοδεία Σαμαρά στην Ορεστιάδα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Άδοξο τέλος στην περιοδεία Σαμαρά στην Ορεστιάδα

Παρά τον προγραμματισμό για στάση και περιοδεία στην Ορεστιάδα, ο Αντώνης Σαμαράς δεν σταμάτησε στην πλατεία της ακριτικής πόλης, καθώς εκεί είχαν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι στην Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης, που διαμαρτύρονται για το γεγονός πως η εταιρεία, χωρίς καμία προειδοποίηση, προχώρησε σε στάση πληρωμών των εργαζομένων, κατόπιν εντολής του εκκαθαριστή. Ο πρωθυπουργός, παρά το γεγονός ότι πέρασε με το αυτοκίνητο, επιστρέφοντας από τις Καστανιές, δεν σταμάτησε, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις ακόμη και από τα τοπικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0