Με τον πρόεδρο της ΔΕΗ συναντήθηκε η Ρένα Δούρου στο πλαίσιο της εφαρμογής του προγράμματος «Ηλεκτρικό για Όλους». Στη συνάντηση με τον Αρθούρο Ζερβό διευθετήθηκε το θέμα της επανασύνδεσης του ηλεκτρικού ρεύματος στην πρώτη ομάδα πολιτών που είχαν καταθέσει σχετικό αίτημα μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου και δικαιούνται την οικονομική στήριξη της Περιφέρειας Αττικής. Στη συνάντηση υπογραμμίστηκε η κοινή πρόθεση των δύο πλευρών για περαιτέρω συνεργασία, με στόχο την αξιόπιστη καταγραφή σε βάσεις δεδομένων όλων των περιπτώσεων πραγματικής ανάγκης και στη συνέχεια την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος των δράσεων και των πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης από πλευράς της Περιφέρειας Αττικής.
Π.Κατσ.