Live τώρα    
Ξεκίνησαν οι επανασυνδέσεις ηλεκτρικού από την Περιφέρεια Αττικής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ξεκίνησαν οι επανασυνδέσεις ηλεκτρικού από την Περιφέρεια Αττικής

Με τον πρόεδρο της ΔΕΗ συναντήθηκε η Ρένα Δούρου στο πλαίσιο της εφαρμογής του προγράμματος «Ηλεκτρικό για Όλους». Στη συνάντηση με τον Αρθούρο Ζερβό διευθετήθηκε το θέμα της επανασύνδεσης του ηλεκτρικού ρεύματος στην πρώτη ομάδα πολιτών που είχαν καταθέσει σχετικό αίτημα μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου και δικαιούνται την οικονομική στήριξη της Περιφέρειας Αττικής. Στη συνάντηση υπογραμμίστηκε η κοινή πρόθεση των δύο πλευρών για περαιτέρω συνεργασία, με στόχο την αξιόπιστη καταγραφή σε βάσεις δεδομένων όλων των περιπτώσεων πραγματικής ανάγκης και στη συνέχεια την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος των δράσεων και των πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης από πλευράς της Περιφέρειας Αττικής.

Π.Κατσ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0