Live τώρα    
Πριγκιπάτο το... Δήλεσι
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πριγκιπάτο το... Δήλεσι

Θερμές ήταν οι ευχαριστίες του "γαλάζιου" βουλευτή Γ. Καράμπελα στον υπουργό Εσωτερικών Αργ. Ντινόπουλο, αφού πλέον "το όνειρο έγινε πραγματικότητα" και "το Δήλεσι απέκτησε οντότητα", όπως άλλωστε γράφουν τα τοπικά site. Με τροπολογία του Γ. Καράμπελα το Δήλεσι αποτελεί πλέον την 5η δημοτική ενότητα του δήμου Τανάγρας. Αναφέρει, μάλιστα, ότι το Δήλεσι έχει περισσότερους από 2.000 κατοίκους σε σύνολο 4.672 κατοίκων των δήμων και "εάν σε αυτούς προστεθούν όσοι εργάζονται στις βιομηχανίες και όσοι έχουν επιλέξει το Δήλεσι ως δεύτερη κατοικία λόγω της μικρής απόστασης από την Αθήνα, τότε ο πληθυσμός το καλοκαίρι και τα Σαββατοκύριακα ξεπερνά τα 20.000 άτομα!".

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0