Σύμφωνα με την κινέζικη θυμοσοφία, «αν έχεις υπομονή και περιμένεις στην όχθη του ποταμού, θα δεις το πτώμα του εχθρού σου να περνά μπροστά σου». Δεν ξέρω αν ο πρόεδρος Αντώνης Σαμαράς έχει εντρυφήσει στην κινεζική σκέψη, πάντως προς το παρόν κάνει τον Κινέζο όσον αφορά τις μελλοντικές του κινήσεις. Βέβαια, όλοι όσοι συνομιλούν μαζί του διαβεβαιώνουν ότι δεν ακυρώνει τους σχεδιασμούς του, απλώς περιμένει να κατακάτσει ο κουρνιαχτός με το κόμμα Καρυστιανού και μέχρι τότε παρακολουθεί τον Κυριάκο «να κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο» - έτσι λένε. Μετά το ξέσπασμα θα έρθει η απογοήτευση από την Καρυστιανού, λένε οι ίδιοι, και παράλληλα, με την απαξίωση του Μητσοτάκη, θα φανεί το κενό κυβερνησιμότητας που θα ευνοήσει τη δική του κάθοδο.
Οι πιο ανυπόμονοι πάλι αντιτείνουν ότι αν δεν κινηθεί, μάλλον θα βαρεθεί να περιμένει μέχρι να δει τον Κυριάκο να περνάει μπροστά του. Όσο για την Καρυστιανού, προς το παρόν τού παίρνει το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Οι πιο κοντινοί του λένε «περιμένετε μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου» που θα κάνει κοινή εμφάνιση με Καραμανλή στην Καλαμάτα. Εννοούν ότι θα σηματοδοτεί την καθαρή στήριξη Καραμανλή στο εγχείρημα. Η αλήθεια είναι ότι μία παρόμοια στήριξη θα του δώσει δυναμική στον δεξιό χώρο. Αλλά, από την άλλη, όσοι ξέρουν τον Καραμανλή λένε ότι τέτοια πράματα τα σκέφτεται και τα ξανασκέφτεται. Ίδωμεν...