Live τώρα    
"Όχι" στην πώληση των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρισμού από διοίκηση ΑΔΜΗΕ και ΓΕΝΟΠ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Όχι" στην πώληση των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρισμού από διοίκηση ΑΔΜΗΕ και ΓΕΝΟΠ

Ενάντια στο ενδεχόμενο πώλησης του ΑΔΜΗΕ τάχθηκαν από κοινού η διοίκηση του διαχειριστή και το προεδρείο της ΓΕΝΟΠ σε σχετική τους συνάντηση.

Ειδικότερα, οι δύο πλευρές επισήμαναν την ακατανόητη εμμονή των δανειστών στην πώληση της εταιρείας, όταν από καμία κοινοτική οδηγία δεν προκύπτει ότι πρέπει να αλλάξει το ιδιοκτησιακό της καθεστώς, πολλώ δε μάλλον όταν η επιλογή του μοντέλου Independent Transmission Operator (ITO) προέκυψε από τον νόμο 4001/11, που ψηφίστηκε προκειμένου να εναρμονιστεί η χώρα μας με την Οδηγία 2009/72 ΕΚ. Σημείωσαν δε ότι το αντίστοιχο μοντέλο λειτουργεί και εφαρμόζεται σε τουλάχιστον έξι χώρες της Ε.Ε. (Γαλλία, Ουγγαρία, Δανία, Κροατία, Βουλγαρία, Εσθονία).

Συμφώνησαν να καταβληθεί από κοινού η μέγιστη δυνατή προσπάθεια προς το ΥΠΑΠΕΝ για να αποτραπεί η πώληση, καθώς κάτι τέτοιο θα είναι ασύμφορο για τη χώρα, τη ΔΕΗ και κυρίως τους καταναλωτές, αφού είναι βέβαιο ότι η πώληση του ΑΔΜΗΕ θα επιφέρει αύξηση στα τιμολόγια ηλεκτρισμού.

Επιπλέον, συζητήθηκαν η πορεία του επενδυτικού προγράμματος του ΑΔΜΗΕ, που περιλαμβάνει τη διασύνδεση των Κυκλάδων, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του χρονοδιαγράμματος (τέλος 2016), απαλλάσσοντας τους καταναλωτές από την επιβάρυνση των χρεώσεων για Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας, καθώς και το θέμα της έλλειψης προσωπικού και της ανάγκης προσλήψεων, που έχει λάβει εκρηκτικές διαστάσεις, θέτοντας εν αμφιβόλω τη συντήρηση του Δικτύου Μεταφοράς και γενικότερα το συνόλο των δραστηριοτήτων της εταιρείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0