Live τώρα    
14°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αραιές νεφώσεις
14 °C
13.2°C14.1°C
2 BF 50%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
12 °C
10.3°C13.3°C
1 BF 59%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
13 °C
13.0°C13.0°C
3 BF 34%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
15 °C
13.3°C14.8°C
4 BF 77%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
5 °C
4.9°C4.9°C
0 BF 93%
Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος / Η Hellenic Train επιλέγει ξανά το κέρδος αντί της ασφάλειας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος / Η Hellenic Train επιλέγει ξανά το κέρδος αντί της ασφάλειας

ΜΕΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

«Είναι αδιανόητο να τίθεται ξανά το ζήτημα της ανθρώπινης ζωής σε λογιστικό πίνακα. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη: ή θα επενδύσουμε στην ασφάλεια ή θα γυρίσουμε πίσω στις εποχές της αμέλειας, της συγκάλυψης και τελικά των εγκλημάτων».

Τα παραπάνω τονίζει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος με αφορμή την πρόταση της Hellenic Train να καταργηθεί η υποχρεωτική παρουσία δεύτερου μηχανοδηγού σε δρομολόγια, όπου δεν λειτουργεί το κρίσιμο σύστημα ασφαλείας ETCS.

Ο λόγος που προβαίνει σε αυτή την πρόταση υπογραμμίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ είναι «φυσικά το κόστος».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Ο ισχύων Γενικός Κανονισμός Κίνησης που θεσπίστηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ το 2019, έβαλε τέλος σε αναχρονιστικές πρακτικές δεκαετιών και εναρμόνισε το ελληνικό πλαίσιο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Και τώρα, η μοναδική τροποποίηση που εισηγείται η διαχειρίστρια εταιρεία, είναι αυτή που ρίχνει τα στάνταρ ασφαλείας, όχι που τα ενισχύει», τονίζει.

Ταυτόχρονα καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών «να απορρίψει χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση της Hellenic Train, να σταματήσει να παριστάνει τον παρατηρητή και να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη που της αναλογεί».

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών, η Hellenic Train φαίνεται να μην έχει διδαχθεί τίποτα.

Αντί να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια, επανέρχεται με προτάσεις που υπονομεύουν ανοιχτά τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου.

Συγκεκριμένα, προτείνει την κατάργηση της υποχρεωτικής παρουσίας δεύτερου μηχανοδηγού σε δρομολόγια όπου δεν λειτουργεί το κρίσιμο σύστημα ασφαλείας ETCS, με άλλα λόγια, σε πολλές από τις γραμμές του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Ο λόγος; Φυσικά το κόστος.

Είναι αδιανόητο να τίθεται ξανά το ζήτημα της ανθρώπινης ζωής σε λογιστικό πίνακα. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη: ή θα επενδύσουμε στην ασφάλεια ή θα γυρίσουμε πίσω στις εποχές της αμέλειας, της συγκάλυψης και τελικά των εγκλημάτων.

Ο ισχύων Γενικός Κανονισμός Κίνησης που θεσπίστηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ το 2019, έβαλε τέλος σε αναχρονιστικές πρακτικές δεκαετιών και εναρμόνισε το ελληνικό πλαίσιο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Και τώρα, η μοναδική τροποποίηση που εισηγείται η διαχειρίστρια εταιρεία, είναι αυτή που ρίχνει τα στάνταρ ασφαλείας, όχι που τα ενισχύει.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών να απορρίψει χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση της Hellenic Train.

Να σταματήσει να παριστάνει τον παρατηρητή και να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη που της αναλογεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL