Φωτιά εκδηλώθηκε σήμερα Πέμπτη (2/8) το πρωί σε αστικό λεωφορείο στην περιοχή του Πέλεκα, στην Κέρκυρα.
Σύμφωνα με το corfutvnews.gr, το όχημα έβγαζε καπνούς και άμεσα ο οδηγός κατέβασε όλους τους επιβάτες. Στο σημείο έσπευσε όχημα της Πυροσβεστικής υπηρεσίας που έσβησε τη φωτιά πριν επεκταθεί σε ολόκληρο το λεωφορείο.