Η ΕΣΑμεΑ, με ανοιχτή επιστολή, ζητεί από τον πρωθυπουργό να βάλει τέρμα στη φημολογία «μπροστά στον ορυμαγδό των δημοσιευμάτων που αφορούν περικοπές στα επιδόματα» και να κάνει σαφές προς όλες τις κατευθύνσεις ότι τα άτομα με αναπηρία δεν θα γίνουν «παράπλευρες απώλειες».
Στην επιστολή τους ζητούν να προστατευτούν τα επιδόματα, οι συντάξεις των ατόμων με αναπηρία, οι φοροαπαλλαγές και επισημαίνουν την ανάγκη προστασίας "της κοινωνικής ασφάλισης, του τομέα Υγείας - Πρόνοιας, των μισθών, των φαρμάκων" συμπληρώνοντας: "Διεκδικούμε να μην κλείσουν οι δομές για τα παιδιά με αναπηρία, να μην επιστρέψουμε στα ιδρύματα, διεκδικούμε τη λήψη μέτρων για την πλήρη προστασία δανειοληπτών με αναπηρία και των οικογενειών που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριές αναπηρίες, διεκδικούμε τον επανακαθορισμό ευνοϊκών προϋποθέσεων για την απαλλαγή και μείωση του ΕΝΦΙΑ, ζητάμε να τηρήσετε τις δεσμεύσεις σας για την προστασία της αναπηρίας".
Απευθυνόμενοι προσωπικά στον πρωθυπουργό ζητούν "να μπει τέρμα στη φημολογία, να κάνετε σαφές προς όλες τις κατευθύνσεις ότι τα άτομα με αναπηρία δεν θα γίνουν παράπλευρες απώλειες" και καλούν τον Αλ. Τσίπρα να συναντηθεί μαζί τους "ώστε να σας κάνουμε κοινωνούς της κατάστασης που πραγματικά βιώνει ο χώρος της αναπηρίας". Η ΕΣΑμεΑ δηλώνει, τέλος, πως στις 2 Δεκεμβρίου τα μέλη της θα διαδηλώσουν στην Αθήνα με αίτημα "ζωή με αξιοπρέπεια, ισότητα, δικαιοσύνη".