Διαβάσαμε την είδηση περί πρότασης νόμου για τη ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου, ανεξάρτητα από την απόφαση που θα λάβει το Συμβούλιο της Επικρατείας για τον Νόμο Παππά, που επεξεργάζεται η Ν.Δ. Πρόταση που, σύμφωνα με πληροφορίες, το περιεχόμενό της είναι υπό διαμόρφωση και θα κατατεθεί «σε χρόνο που θα κρίνουμε εμείς». Δηλαδή, να περιμένουμε άλλα 27 χρόνια ή δεν θα φτάσουν ούτε αυτά στη Νέα Δημοκρατία;