Τα αποκαλυπτήρια αναμνηστικών πλακών προς τιμήν των δύο δολοφονηθέντων από Γερμανούς νεοναζί και συγκεκριμένα των Θεόδωρου Βουλγαρίδη και Χαμπίλ Κιλίτζ έκαναν, την Παρασκευή, ο εκπρόσωπος της Βαυαρικής Κυβέρνησης, υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Γκέοργκ Άισενράιχ και η δήμαρχος Μονάχου Κρίστιν Στρόμπλ, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ. Από το 2000 έως το 2007 νεοναζιστές δολοφόνησαν εννιά μετανάστες, οι οποίοι με τις οικογένειες τους είχαν βρει στη Γερμανία μια νέα πατρίδα, καθώς και μια αστυνομικό. Μεταξύ αυτών, ήταν ο ομογενής Θεόδωρος Βουλγαρίδης και ο Τούρκος Χαμπίλ Κιλίτζ, που έχασαν τη ζωή τους στο Μόναχο. Στις ομιλίες τους, οι επίσημοι αναφέρθηκαν στις αποτρόπαιες πράξεις των νεοναζί, στην αποτυχία-αρχικά- των ανακριτικών και αστυνομικών Αρχών να εξιχνιάσουν τα εγκλήματα, στις πολύχρονες ταλαιπωρίες των συγγενών των θυμάτων, στην ανάγκη συσπείρωσης όλων ενάντια στο φασισμό και ζήτησαν πάλι συγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων.
Στην τελετή των αποκαλυπτηρίων παρέστησαν ο αδελφός του δολοφονηθέντος Γαβριήλ Βουλγαρίδης με την οικογένειά του, η χήρα σύζυγος του δολοφονηθέντος Τούρκου, Πινάρ Κιλίτζ η Γενική Πρόξενος Σοφία Γραμματά, ο Τούρκος Γενικός Πρόξενος, Δημοτικοί Σύμβουλοι, μεταξύ των οποίων ο Κωνσταντίνος Γιαννακάκος, ο διευθυντής της Αστυνομίας Μονάχου και εκπρόσωποι ομογενειακών φορέων.