Το «Εθνικό Δίκτυο Παρατηρητών της Άγριας Ζωής» που έχει ξεκινήσει να υλοποιεί ο Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ θα παρουσιαστεί σήμερα, στις 4 μ.μ., σε εκδήλωση στο Τμήμα Βιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην Πανεπιστημιούπολη (Ιλίσια), αμφιθέατρο 11Α στο ισόγειο.
Το Δίκτυο θα συλλέγει στοιχεία από πολίτες για περιστατικά τραυματισμένων και νεκρών άγριων ζώων στην ελληνική επικράτεια και η λειτουργία του θα βασίζεται στη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας και την αξιοποίηση των κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς ως συσκευές φωτογραφικής αποτύπωσης περιστατικών, καταγραφής γεωγραφικών δεδομένων και σχολιασμού.