Live τώρα    
Στάση εργασίας συμβασιούχων αρχαιολόγων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στάση εργασίας συμβασιούχων αρχαιολόγων

Στάση εργασίας "λόγω της μη κανονικής καταβολής δεδουλευμένων" πραγματοποιούν οι συμβασιούχοι αρχαιολόγοι σήμερα, από τις 11.30 το πρωί ώς τη λήξη της βάρδιας, με παράλληλη παράσταση διαμαρτυρίας, στις 12.30 μ.μ., στην Αθήνα κτήριο του Τομέα Πολιτισμού (Μπουμπουλίνας 20-22), στη Θεσσαλονίκη στην Καμάρα και στην Κρήτη στις Εφορείες Αρχαιοτήτων Ηρακλείου και Χανίων. Ζητούν, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου Εκτάκτων Αρχαιολόγων, αυτόνομο υπουργείο Πολιτισμού και στελέχωσή του με μόνιμο προσωπικό, σταθερή πληρωμή των μηνιαίων αποδοχών στα έργα ΕΣΠΑ, άμεση καταβολή του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας στην ειδικότητα του Π.Ε. αρχαιολόγου, προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας στη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη και τήρηση του Αρχαιολογικού Νόμου στα ιδιωτικά έργα για την προστασία εργαζομένων και αρχαιοτήτων. Παράλληλα, καταγγέλλουν "τα προγράμματα «κοινωφελούς» εργασίας, του νέου καθεστώτος περιστασιακής ημιαπασχόλησης και εργασιακής ομηρίας" και "απαιτούν" από τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου "να σταματήσει την παγιωμένη τακτική των υπεκφυγών και απραγίας" και "να πάρει άμεσα θέση για την επίλυση των δίκαιων αιτημάτων".

Την αμέριστη συμπαράστασή του στα "δίκαια αιτήματα" των συμβασιούχων αρχαιολόγων εκφράζει ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0