Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης προσπάθησε και την Παρασκευή να διασκεδάσει τις αλγεινές εντυπώσεις που προκάλεσε η ελληνική αποχή στο ψήφισμα του ΟΗΕ για τη Γάζα, που ζητούσε προστασία των αμάχων. Η αντιπολίτευση στην Ελλάδα αντέδρασε σύσσωμη και έντονα, ενώ έντονη δυσφορία προκλήθηκε ακόμη και στην «γαλάζια» κοινοβουλευτική ομάδα.
Ο τρόπος με τον οποίο περιέγραψε την συγκεκριμένη επιλογή της ελληνικής διπλωματίας, μάλλον δεν καλλιεργεί την εμπιστοσύνη των πολιτών στις ικανότητές του, ειδικά μάλιστα καθώς εμπλέκεται και στην περιβόητη ελληνοτουρκική προσέγγιση...
Συγκεκριμένα και με βάση την επιχειρηματολογία του, η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο ίδιος ο υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας, θα έβρισκαν το σθένος να ψηφίσουν θετικά, αν έκαναν το ίδιο «τα υπόλοιπα κράτη που δεν υπερψήφισαν» και επανέλαβε τις αστειότητες για την στάση που τήρησε, λέγοντας ότι «καθ 'όλη τη διάρκεια της παραγωγής του ψηφίσματος του ΟΗΕ ήταν εξαιρετικά δημιουργική ... Εγώ ο ίδιος μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν από την ψήφισή του, ήμουν σε διαρκή επαφή με τους ομολόγους μου του αραβικού κόσμου και ιδίως με τον ομόλογό μου από την Ιορδανία, ο οποίος ήταν και ο επισπεύδων του σχεδίου ψηφίσματος, προσπαθώντας να προτείνω θέσεις οι οποίες θα μπορούσαν ουσιαστικά να προσελκύσουν και τα υπόλοιπα κράτη τα οποία δεν υπερψήφισαν».
Ουσιαστικά, ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης έριξε στο κάλαθο των αχρήστων τόσο το διεθνές δίκαιο που η Ελλάδα επικαλείται για τα ελληνοτουρκικά, όσο και το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο. Και ο λόγος είναι ότι το ψήφισμα δεν το στήριξαν αυτοί που χρειαζόταν, ώστε η Ελλάδα να έχει το θάρρος της γνώμης της στον ΟΗΕ. Πιθανώς, «αυτοί» δεν είναι χώρες όπως το Πράσινο Ακρωτήριο, το Κιριμπάτι ή το Παλάου, που απείχαν, ή τα Φίτζι και η Μικρονησία, μεταξύ όσων καταψήφισαν, αλλά περισσότερο να βαρύνει η αρνητική ψήφος των ΗΠΑ...
