Άγριο σφυροκόπημα στον Κυριάκο Μητσοτάκη από την Ευρωομάδα των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών, αλλά και από το Renew Europe, τη συγγενική ομάδα δηλαδή των Φιλελεύθερων και του κόμματος Μακρόν, μέσω Twitter εν μέσω των αποκαλύψεων του δημοσιογράφου Θανάση Κουκάκη στην επιτροπή PEGA για τις υποκλοπές στη χώρα μας.
«“Δεν ήμουν η μοναδική περίπτωση. Πόσες ακόμη υποθέσεις θα αποκαλυφθούν;” ρωτά ο οικονομικός συντάκτης Θανάσης Κουκάκης, που κατασκοπεύτηκε με το κακόβουλο λογισμικό Predator. Λυπούμαστε που ο ευρωβουλευτής μας Νίκος Ανδρουλάκης, άλλο ένα βασικό θύμα του ελληνικού σκανδάλου, δεν κλήθηκε να μιλήσει σήμερα» έγραψε σε ανάρτησή της στον επίσημο λογαριασμό της η Ευρωομάδα των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών.
“I was not the only one. How many more cases will be uncovered?” asks financial journalist @nasoskook, who was spied on with Predator spyware.
— S&D Group (@TheProgressives) September 8, 2022
We regret that our MEP @androulakisnick, another key victim of the Greek scandal, was not invited to speak today. pic.twitter.com/mSXhWlqlG7
Ακόμη πιο υψηλοί οι τόνοι από το Renew Europe. «Το σκάνδαλο Μητσοτάκη #Watergate αποκαλύπτει πώς χρησιμοποιείται spyware εναντίον δημοσιογράφων και αντιπολίτευσης για πολιτικούς σκοπούς και συγκαλύψεις διαφθοράς. Δεν μπορούμε να μένουμε σιωπηλοί όταν οι κυβερνήσεις της ΕΕ κάνουν κατάχρηση της εξουσίας τους για να κατασκοπεύουν πολίτες - η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να λογοδοτήσει!» υπογραμμίζει σε ανάρτησή του.
🇬🇷 The Mitsotakis #Watergate scandal reveals how spyware is used against journalists & opposition for political purposes and cover-ups of corruption.
— Renew Europe (@RenewEurope) September 8, 2022
We can't stay silent when EU Governments abuse their power to spy on citizens - the Greek Government must be held accountable! pic.twitter.com/Mv27VElcUT