Τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για το πώς έφθασε η Ελλάδα στα Μνημόνια, πρότεινε η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ. Η έρευνα ζητάει να ξεκινήσει από το 2001 (περίοδος Σημίτη) και να φτάσει έως και σήμερα. Ωστόσο, επειδή το ΠΑΣΟΚ δεν έχει τους απαιτούμενους 60 βουλευτές, καλεί άλλα κόμματα να συνυπογράψουν... Επισημαίνεται πως μόνο αν συμφωνήσει η Ν.Δ. μπορεί να φτάσει το αίτημα στην Ολομέλεια, καθώς το "μαγικό" 60 δεν πιάνεται ούτε αν στους 17 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ προστεθούν οι 11 του Ποταμιού, οι 9 της Ένωσης Κεντρώων, οι 15 του ΚΚΕ και οι 2 ανεξάρτητοι.
Κ. ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ