Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών στη γραμμή 3 του μετρό, η οποία είχε διακοπεί από το πρωί λόγω προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, εξαιτίας του προβλήματος ηλεκτροδότησης προσωρινά η κυκλοφορία διεξαγόταν μόνο στα τμήματα Δημοτικό Θέατρο – Αιγάλεω και Αμπελόκηποι – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.