Live τώρα    
Μετρό / Αποκαταστάθηκε η λειτουργία των συρμών στη γραμμή 3
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μετρό / Αποκαταστάθηκε η λειτουργία των συρμών στη γραμμή 3

Συρμός σε αποβάθρα σταθμού μετρό
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών στη γραμμή 3 του μετρό, η οποία είχε διακοπεί από το πρωί λόγω προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ,  εξαιτίας του προβλήματος ηλεκτροδότησης προσωρινά η κυκλοφορία διεξαγόταν μόνο στα τμήματα Δημοτικό Θέατρο – Αιγάλεω και Αμπελόκηποι – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.


 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0