Διασωληνωμένος νοσηλεύεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης 49χρονος μοναχός του Αγίου Όρους. Ο 49χρονος είναι ανεμβολίαστος και αποτελεί το «κρούσμα μηδέν» της μετάλλαξης Δέλτα στην Χερσόνησο του Άθω.
Νωρίτερα, ο διοικητής του Κέντρου Υγείας Καρυών Αγίου Όρους, Κωνσταντίνος Δοσουκλής μιλώντας στην «Καθημερινή» είχε αναφέρει ότι ο μοναχός είχε καταλήξει. Ωστόσο, από το νοσοκομείο «Παπανικολάου» διαψεύστηκε η εν λόγω πληροφορία, σημειώνοντας ότι νοσηλεύεται σε σταθερή, ελεγχόμενη κατάσταση.
Ο 49χρονος Ρώσος μοναχός δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, ενώ δεν είχε κάνει καμία δόση εμβολίου. Ο μοναχός παρουσίασε συμπτώματα κορωνοϊού και επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Καρυών. Του έγινε τεστ και εντοπίστηκε θετικός. Επειδή η κατάσταση της υγείας του παρουσίαζε επιδείνωση, μεταφέρθηκε στις 2 Ιουλίου στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης.
Σε δηλώσεις του Στο Κόκκινο, ο διευθυντής της ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, Νίκος Καπραβέλος, είχε αναφέρει νωρίτερα ότι «χθές κάναμε εισαγωγή στη ΜΕΘ του Παπανικολάου, το πρώτο κρούσμα ινδικής μετάλλαξης. Πρόκειται για 49χρονο ιερομόναχο από το Άγιο Όρος που νοσηλεύεται από τις 2 Ιουλίου, σε σοβαρή κατάσταση».
Με δηλώσεις του στο GRTimes συμπλήρωσε ότι «είναι ένα περιστατικό που μας ανησυχεί ιδιαίτερα γιατί ο άνθρωπος είναι μόλις 49χρονών και ζούσε σε σκήτη, γεγονός που σημαίνει ότι ήρθε σε επαφή με προσκυνητές. Δεν νόσησε δηλαδή λόγω υπερκινητικότητας. Ήρθε στο νοσοκομείο στις 2 Ιουλίου έχοντας νοσήσει ήδη ένα δεκαήμερο και μέσα σε δύο 24ωρα αισθάνθηκε έντονη δύσπνοια και αναπνευστική ανεπάρκεια με αποτέλεσμα να εισαχθεί εσπευσμένα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου νοσηλεύεται μέχρι σήμερα σε κρίσιμη κατάσταση. Επιπλέον ήταν ανεμβολίαστος».
Τόνισε επίσης ότι οι ανεμβολίαστοι, συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα, στο οποίο αν συνυπολογιστεί το εξαντλημένο και χωρίς ενίσχυση σύστημα υγείας, τότε γίνεται εφιαλτικό.
