Live τώρα    
23°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
23 °C
21.1°C25.3°C
3 BF 46%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
23 °C
20.2°C24.2°C
2 BF 48%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
19 °C
18.8°C21.0°C
3 BF 64%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
22 °C
19.3°C21.8°C
2 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
25 °C
24.5°C24.5°C
3 BF 40%
ΟΑΣΘ / Σε πανικό η διοίκηση για το φιάσκο με τα σαπάκια της Λειψίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΑΣΘ / Σε πανικό η διοίκηση για το φιάσκο με τα σαπάκια της Λειψίας

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Αντί να απολογηθεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ για την απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, που σε συνθήκες καύσωνα στοιβάζονταν σε λεωφορεία που δεν διαθέτουν κλιματισμό και τα οποία τελικά αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία, προχώρησε σε μια πρωτοφανή επίθεση κατά των εργαζομένων, γεγονός που εξόργισε το συνδικάτο.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γ. Σκόδρας, στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα για τα ακριβά «σαπάκια» της Λειψίας, ενοχοποίησε εργαζόμενους και συνδικαλιστές για το ότι έβγαλαν στην επιφάνεια το θέμα με την απόσυρσή τους στα αμαξοστάσια μέχρι να χειμωνιάσει... Τα συγκεκριμένα λεωφορεία που «δώρισε» ο δήμαρχος Κ. Ζέρβας στον ΟΑΣΘ ήταν εξαρχής γνωστό ότι δεν είναι κατάλληλα για τη Θεσσαλονίκη, που δεν είναι Λειψία....

Πέρα από το ότι πρόκειται για γερασμένα λεωφορεία, δεν διαθέτουν κλιματισμό, ούτε και ανοιγόμενα παράθυρα, είναι δίθυρα, δεν «τραβάνε» στις ανηφόρες, είναι δύσκολο να επισκευαστούν στα μηχανοστάσια του ΟΑΣΘ διότι δεν υπάρχει εμπειρία στη συγκεκριμένη φίρμα αυτοκινήτων, αλλά και δεν είναι εύκολο να βρεθούν ανταλλακτικά. Παρά ταύτα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβας έδωσε περί τα 100 εκατ. ευρώ για την απόκτησή τους και υμνήθηκε ως «ευεργέτης» από τον υπουργό Μεταφορών Κ. Καραμανλή και τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ κατά την τελετή παραλαβής των πρώτων λεωφορείων.

Οι εργαζόμενοι ρωτούν και απάντηση δεν λαμβάνουν

Το συνδικάτο εργαζομένων με ανακοίνωσή του κατηγορεί τον Γ. Σκόδρα πως επιτιθέμενος στους εργαζόμενους και τους εκπροσώπους τους «επιδίδεται σε ένα πρωτοφανές παραλήρημα στα μέσα ενημέρωσης, προσπαθώντας για άλλη μια φορά να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη». Του θέτει δε εύλογο ερώτημα: «Γιατί συναίνεσε στην παραλαβή των λεωφορείων του Δήμου Θεσσαλονίκης, 49 τον αριθμό, εκ των οποίων κανένα δεν διαθέτει κλιματισμό για τους επιβάτες, αλλά ούτε και παράθυρα;». Παράλληλα, οι εργαζόμενοι του προτείνουν «να αφήσετε για μία ημέρα μόνο την υπηρεσιακή Μερσεντές και να επιβιβαστείτε σε ένα λεωφορείο χωρίς παράθυρα και με υπολειτουργούντα κλιματισμό».

Του θέτουν κι άλλα ερωτήματα, όπως «το γιατί από τα 180 λεωφορεία leasing, που επίσης δεν διαθέτουν ανοιγόμενα παράθυρα, σήμερα κυκλοφορούν 136, εκ των οποίων αρκετά στη διάρκεια της ημέρας θα αποσυρθούν λόγω έλλειψης ή υπολειτουργίας κλιματιστικών;". Αλλά και «γιατί, ενώ τους πρώτους μήνες ανάληψης των καθηκόντων του κυκλοφορούσαν 305 - 310 κατά μέσο όρο λεωφορεία του ΟΑΣΘ (δημόσια περιουσία), σήμερα κυκλοφορούν 131 λεωφορεία;». Επαναλαμβάνουν επίσης την απορία τους για τον μεγάλο αριθμό παροπλισμένων λεωφορείων του στόλου του ΟΑΣΘ όταν πολλά από αυτά έχουν βλάβες ευτελούς αξίας.

«Κάνατε ανέκδοτο τις συγκοινωνίες»

«Εδώ και δύο χρόνια το θέμα των δημόσιων μεταφορών της Θεσσαλονίκης έχει καταφέρει να γίνει μεγαλύτερο ανέκδοτο κι από την 'τρύπα του Κούβελα'. Κι αν κάποτε ο κόσμος γελούσε με τον συνδυασμό των λέξεων 'μετρό' και 'Θεσσαλονίκη', τώρα πια τα λεωφορεία ήρθαν για να συμπληρώσουν το τρίπτυχο. Αν όμως ο κ. Καραμανλής έχει ανάγκη από γέλιο στη ζωή του, ας βρει άλλο τρόπο από το να ταλαιπωρεί τους πολίτες της Θεσσαλονίκης» σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ. Θεσσαλονίκης. «Η μόνη λύση για τον κ. Καραμανλή είναι να προμηθεύσει με ηλεκτρικά πατίνια τους κατοίκους της πόλης ώστε να καταφέρουν να πάνε στις δουλειές τους.  Έτσι θα συνεχιστεί η παράδοση παραγωγής ανέκδοτων από την παράταξή του για την πόλη της Θεσσαλονίκης...» προσθέτει στη σχετική ανακοίνωση και ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση, στον δήμο και στη διοίκηση του ΟΑΣΘ για «τις μεθοδεύσεις με την ακύρωση της σύμβασης νέων αστικών λεωφορείων.

«Ως ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Θεσσαλονίκης, η μόνη προϋπόθεση που θέτουμε είναι να μετακινούνται υποχρεωτικά με πατίνι ο ίδιος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης καθώς και οι ιδιώτες μέτοχοι στων οποίων τα χέρια ετοιμάζεται να ξαναδώσει η κυβέρνηση τον ΟΑΣΘ. Αφού δεν τα κατάφεραν να διαλύσουν εντελώς τον φορέα στην προηγούμενή τους θητεία, ας το κάνουν τώρα. Απλά να ξέρουν ότι θα μας βρούνε μπροστά τους» καταλήγει.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL