Θεσσαλονίκη
Πολικές θερμοκρασίες επικρατούσαν χθες στη βόρεια Ελλάδα, όπου ο υδράργυρος σε κάποιες περιοχές θα έκανε βουτιά στους -18 βαθμούς Κελσίου, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν ξεπέρασε τους 4 βαθμούς. Στη Θεσσαλονίκη, παρά την ηλιοφάνεια, επικρατούσε παγετός. Η υψηλότερη θερμοκρασία που κατεγράφη ήταν το μεσημέρι, όταν το θερμόμετρο έδειχνε 3 βαθμούς Κελσίου, ενώ το πρωί η θερμοκρασία βρισκόταν στους -3.
Ακόμη πιο χαμηλές ήταν την ίδια ώρα οι θερμοκρασίες σε περιοχές των νομών Ημαθίας, Πέλλας και Χαλκιδικής, όπου ο υδράργυρος "φλερτάριζε" έως και με τους -10 βαθμούς. Στη Δυτική Μακεδονία χθες το πρωί δεν υπήρχε περιοχή με θετικό πρόσημο στη θερμοκρασία. Στη Φλώρινα το θερμόμετρο έδειχνε τους -16, στην Καστοριά -12, στην Κοζάνη -9, στο Κιλκίς -4, στην Ορεστιάδα -10, στις Σέρρες -4, στη Θεσσαλονίκη -3 και στον Βόλο -3 βαθμούς. Εξαιτίας του παγετού, κλειστός παρέμεινε ο δρόμου Καστοριάς - Φλώρινας μέσω Βιτσίου από το 22ο έως το 28ο χλμ. Επίσης η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων είναι απαραίτητη σε πολλά σημεία κυρίως των επαρχιακών οδικών δικτύων τόσο της Κεντρικής όσο και τις Δυτικής Μακεδονίας, καθώς και προς όλα τα χιονοδρομικά κέντρα.