Live τώρα    
Αγωνία για το μέλλον στον Έβρο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αγωνία για το μέλλον στον Έβρο

Κομοτηνή

Η κατάσταση χθες στον νομό Έβρου φαινόταν ελεγχόμενη δεδομένου ότι είχε μειωθεί ο όγκος νερών που έρχεται από Βουλγαρία και είχε αποσυμφορηθεί η κατάσταση σε ένα βαθμό τόσο στον βόρειο όσο και στον κεντρικό Έβρο.

Το πρόβλημα παρέμενε στη νότια πλευρά του νομού και κυρίως στον οικισμό του Πόρου. Για να αποσυμφορηθεί η κατάσταση έχουν σπάσει αναχώματα και σιγά-σιγά οι αρμόδιες υπηρεσίες προσπαθούν να αποτιμήσουν τη ζημιά. Τα νερά στον νότιο Έβρο παρέμεναν στα 7 μέτρα, ένα μέτρο πάνω από το όριο συναγερμού, και η παροχή έφτανε χθες στα 2.045 κυβικά μέτρα το δευτερόλεπτο. Όλες οι υπηρεσίες παραμένουν σε επιφυλακή γιατί πολλά εξαρτώνται από τον καιρό. Οι άνθρωποι που είναι συνέχεια στην περιοχή σχολιάζουν ότι τα πάντα είναι σε εύθραυστη ισορροπία και αναμένουν την εξέλιξη του καιρού. Είναι προφανές ότι οι καταστροφές είναι μεγάλες και όλοι κοιτούν με δέος το μέλλον, δεδομένου ότι ο χειμώνας είναι μπροστά και πια η περιοχή είναι περίπου "απροστάτευτη". Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει σε μια νέα τέτοιου μεγέθους πλημμύρα. Αυτό είναι το κύριο άγχος των κατοίκων της περιοχής.

Σταμάτης Σακελλίων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0