Αναθεωρούν σήμερα τις απόψεις τους για τη ζωή στην πρώην Γιουγκοσλαβία οι πολίτες της Κροατίας, μιας από τις δημοκρατίες απ' όπου ξεκίνησε ο διαμελισμός της χώρας στις αρχές της δεκαετίας του '90. Το 82% των Κροατών άνω των 50 ετών θεωρούν ότι ζούσαν καλύτερα στη σοσιαλιστική Γιουγκοσλαβία, το 74% πιστεύουν ότι θα μπορούσαν υπό συγκεκριμένες συνθήκες να ζήσουν ξανά σε ένα μονοκομματικό σύστημα και το 40% εκτιμούν ότι ο Τίτο ήταν θετική προσωπικότητα. Η δημοσκοπική έρευνα με τίτλο "Ήταν κάποτε καλύτερα για σας;" έγινε για λογαριασμό της ενημερωτικής πύλης MojeVrijeme.hr και συμμετείχαν σ' αυτήν πολίτες της Κροατίας και της Βοσνίας άνω των 50 ετών. Το 40% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ο Τίτο ήταν θετική προσωπικότητα έναντι μόλις 8% που τον χαρακτήρισαν "δικτάτορα". Στη Βοσνία, τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν 65% έναντι 3%. Το 83% των Κροατών δήλωσαν εξάλλου ότι στην πρώην Γιουγκοσλαβία δεν υπήρχαν διακρίσεις με βάση την εθνικότητα.
Τίτο και Γιουγκοσλαβία νοσταλγούν σήμερα οι Κροάτες