Ηχηρό μήνυμα για την καταδίκη της ναζιστικής συμμορίας της Χρυσής Αυγής στάλθηκε και από τις φυλακές Κορυδαλλού.
«Δεν είναι αθώοι - Οι ναζί στη φυλακή» είναι το πανό ανήρτησαν κρατούμενοι στη Δ' πτέρυγα των υλακών Κορυδαλλού, μαζί με τον Βασίλη Δημάκη, τον κρατούμενο φοιτητή του ΕΚΠΑ που διεκδικούσε το δικαίωμά του στην εκπαίδευση.