Η εξόδιος ακολουθία για τον Απόστολο Βεσυρόπουλο, Γενικό Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υφυπουργό Οικονομικών, τελέστηκε στον μητροπολιτικό ναό της Αλεξάνδρειας Ημαθίας, παρουσία πλήθους πολιτικών και πολιτών.
Τον επικήδειο εκφώνησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αποχαιρετώντας με συγκίνηση τον Βεσυρόπουλο, τον οποίο χαρακτήρισε «καλό άνθρωπο» και «πολύ αγαπητό στον τόπο του». Τόνισε τη συμβολή του στην οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, αλλά κυρίως την ανθρώπινη πλευρά του, τη θετική του ενέργεια και το χαμόγελό του.
Επικήδειους εκφώνησαν επίσης ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας και εκπρόσωπος της Μητρόπολης.
Κατά την έξοδο του φέρετρου, σκεπασμένου με την ελληνική σημαία, το πλήθος τον αποχαιρέτισε με χειροκροτήματα.
Στην τελετή παρευρέθηκαν κορυφαίοι πολιτικοί από όλο το φάσμα, υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές, εκπρόσωποι κομμάτων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Ενόπλων Δυνάμεων, δείχνοντας τη γενική αναγνώριση και εκτίμηση στο πρόσωπό του.





