Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Antony J. Blinken είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Όπως αναφέρει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έγινε συζήτηση για την τρέχουσα κατάσταση στη Μέση Ανατολή και ο Antony J. Blinken «επιβεβαίωσε τη σημασία της αντιμετώπισης του ανθρωπιστικού πόνου στη Γάζα. Ο υπουργός επανέλαβε το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο».
Ολόκληρη η ανακοίνωση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός Εξωτερικών Antony J. Blinken συνομίλησε σήμερα με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο Υπουργός και ο Πρωθυπουργός υπογράμμισαν τη δέσμευσή τους για την εμβάθυνση των διμερών σχέσεων ΗΠΑ-Ελλάδας, καθώς και την υποστήριξη των ΗΠΑ στις προσπάθειες εκσυγχρονισμού της άμυνας της Ελλάδας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις διαλειτουργικότητας του ΝΑΤΟ. Ο Υπουργός συζήτησε την τρέχουσα κατάσταση στη Μέση Ανατολή και επιβεβαίωσε τη σημασία της αντιμετώπισης του ανθρωπιστικού πόνου στη Γάζα. Ο Υπουργός επανέλαβε το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Οι δύο μίλησαν για τους κοινούς τους στόχους για την προώθηση της σταθερότητας και της ευημερίας στην ανατολική Μεσόγειο και πέραν αυτής. Ο Υπουργός ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη για τη συνεχή βοήθεια της Ελλάδας προς την Ουκρανία.