Live τώρα    
Κάμερες παντού, και στη Λάρισα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κάμερες παντού, και στη Λάρισα

Δεν έμαθε από την περίπτωση των γραφείων της στον Άλιμο η Χρυσή Αυγή ότι απαγορεύεται να βιντεοεπιτηρεί ό,τι θέλει. Τα ίδια κάνει και στη Λάρισα, όπου έβαλε κάμερες που καλύπτουν και το απέναντι πεζοδρόμιο, αλλά και το αντίθετο ρεύμα.

Το θέμα φέρνουν στη Βουλή τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, οι Ηρώ Διώτη, Δημήτρης Τσουκαλάς και Δημήτρης Γελαλής, που τονίζουν ότι, σύμφωνα με την οδηγία της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, "απαγορεύεται η λήψη εικόνας από παράπλευρες οδούς και πεζοδρόμια, καθώς ενυπάρχει ο κίνδυνος παρακολούθησης των περαστικών". Να δούμε τι θα κάνει το υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

Κ.Που.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0