Live τώρα    
35°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
35 °C
33.6°C35.9°C
5 BF 27%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
35 °C
32.7°C36.6°C
2 BF 35%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
32 °C
32.0°C32.1°C
1 BF 44%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
30 °C
29.8°C31.6°C
5 BF 48%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
36 °C
35.9°C35.9°C
2 BF 19%
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ / Αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας ο Καραμανλής τους αποζημίωνε με εκατ.
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ / Αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας ο Καραμανλής τους αποζημίωνε με εκατ.

ΟΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

«Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει». Αυτό τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε ανακοίνωσή του, επικαλούμενος δημοσίευμα της «ΕφΣυν», σύμφωνα με το οποίο ο πρώην υπουργός Μεταφορών έδωσε 3,3 εκατ. ευρώ για αποζημιώσεις σε εργολάβο εταιρεία επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου. 
 
«Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών» σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. 
 
«Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους. Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ» υπογραμμίζει.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

«Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει.
 
Σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών αποκαλύπτει ότι ο κ. Καραμανλής έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε, επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου. 
 
Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών. 
 
Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους. 
 
Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ