Εικόνες απίστευτου συνωστισμού σήμερα Πέμπτη στους συρμούς του ΗΣΑΠ, μία μόλις ημέρα μετά το αρνητικό ρεκόρ 118 θανάτων από κορωνοϊό και ενώ μέσα στον Ιανουάριο έχουν καταγραφεί ήδη 2.180 απώλειες.
Τις εικόνες ντροπής φέρνει στη δημοσιότητα, με ανάρτησή του στο Facebook, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νάσος Ηλιόπουλος. «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι επικίνδυνη και πρέπει να φύγει!» υπογραμμίζει.