«Φέραμε μνημόνια. Αυτό είναι τομή, δεν είναι απλώς ήττα. Δεν ξέρω μέχρι πότε και αν πρέπει να αντέξουμε», σχολίασε η Βασιλική Κατριβάνου και άσκησε κριτική ότι οι βουλευτές αφέθηκαν να αποφασίζουν μόνοι τους «γιατί δεν υπήρχαν όργανα, παρά μόνο Κ.Ο. της τελευταίας στιγμής». «Την ώρα που ψηφίζαμε, έξω γίνονταν συλλήψεις», επισήμανε προκρίνοντας την ανάγκη για έκτακτο συνέδριο.