Σε απροσδόκητα και αβάσιμα σκληρό και δηκτικό ύφος σχολίασε το Ποτάμι την ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών για τις συζητήσεις με τη γενική διευθύντρια του ΔΝΤ Κ. Λαγκάρντ, ρωτώντας ποιες θέσεις ανέπτυξε ο Γ. Βαρουφάκης "και γιατί δεν τις λέει και στους Έλληνες", υπονοώντας ότι ήταν διαφορετικές από "λαϊκίστικες θέσεις που αναμασάνε καθημερινά στα παράθυρα οι υπουργοί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ.". Το κόμμα του Στ. Θεοδωράκη καλεί την κυβέρνηση "να αφήσει η κυβέρνηση τη διπλή γλώσσα και να πει στον ελληνικό λαό την αλήθεια", διερωτώμενο: "πόσο καιρό πιστεύει ακόμη (η κυβέρνηση) ότι μπορούν να κινούνται με την καταστροφική ασάφεια". Ανέφερε ότι για την κυβέρνηση κάθε "προσγείωση στην πραγματικότητα είναι σεβαστή" και την κατηγόρησε επιπλέον για "πολιτικό παραμύθι", διερωτώμενο εάν θα το συνεχίσει και εάν έχει κατανοήσει τους "περιορισμούς του Ταμείου", τους οποίους εξήγησε η Κ. Λαγκάρντ.