Live τώρα    
Ν. Βούτσης: Εξυπαρχής συζήτηση για συχνότητες, άδειες, βασικό μέτοχο, Digea
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ν. Βούτσης: Εξυπαρχής συζήτηση για συχνότητες, άδειες, βασικό μέτοχο, Digea

Όλη την γκάμα των θεμάτων για τα ΜΜΕ ανοίγει η κυβέρνηση, όπως τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης κατά την συζήτηση στην επιτροπή της Βουλής του νομοσχεδίου για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Δηλαδή συχνότητες, βασικός μέτοχος, αριθμός αδειών, Digea.

Ο Ν. Βούτσης αναρωτήθηκε πόσες συχνότητες και κανάλια εθνικής εμβέλειας χωρά η Ελλάδα. "Δύο; Δυόμισι; Τρία; Όχι οκτώ, όμως. Ούτε επτά", σχολίασε με νόημα. "Είναι σήμερα μια μεγάλη ευκαιρία να γίνει ουσιαστικός διάλογος για το σύνολο του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου στην Ελλάδα", τόνισε υπενθυμίζοντας ότι τα συμπεράσματα του διαλόγου "ήταν αντίθετα με τα συμφέροντα της διαπλοκής και ως εκ τούτου δεν εφαρμόστηκε τίποτα".

Ο υπουργός Εσωτερικών αναφέρθηκε στο νέο ψηφιακό τοπίο υπογραμμίζοντας ότι την προηγούμενη πενταετία "στήθηκε η πιο χοντρή διαπλοκή για να παγιωθεί το νέο μιντιακό τοπίο". Η Digea, συνέχισε, "υπήρξε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της προηγούμενης περιόδου. Σκάνδαλο πατεντάτο. Έχει το βασικό ασυμβίβαστο. Διότι ο πάροχος προγράμματος είναι και αυτός που κάνει το κουμάντο σε σχέση με αυτόν που δίνει και μοιράζει τις συχνότητες. Είναι ίδιοι. Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει". Σημείωσε μάλιστα ότι τα κανάλια δίνουν 17,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο, ενώ οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας 300 εκατ. Η χρήση του ψηφιακού φάσματος δεν μπορεί να παραμείνει στα ίδια χέρια, επεσήμανε ο Ν. Βούτσης κάνοντας λόγο για "χοντρή διαπλοκή".

Το μαύρο στην ΕΡΤ ήταν "ένα μεγάλο δώρο, μέρος ενός deal που έγινε με τα ιδιωτικά κανάλια" για να χάσει η δημόσια ραδιοτηλεόραση τον ρόλο που της αναλογούσε στο ψηφιακό τοπίο, επεσήμανε ο υπουργός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0