«Είναι εθνικά και πολιτικά απαράδεκτο επιχειρήσεις που επιζούν με δάνεια από τις τράπεζες που έχει ανακεφαλαιοποιήσει ο ελληνικός λαός να μην θέλουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους» τόνισε ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς για τις αντιδράσεις των τηλεοπτικών καναλιών στο έγγραφο με το οποίο τους ζητούσε να πληρώσουν περίπου 41 εκατ. ευρώ για τη χρήση των συχνοτήτων.
Τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούνται από τα κανάλια «δεν αντέχουν στην λογική», τόνισε ο υπουργός Επικρατείας και υπογράμμισε ότι «δεν υφίσταται θέμα συμψηφισμού» με τον τηλεοπτικό χρόνο για τα διαφημιστικά των κομμάτων στα κανάλια, καθώς κατά τον νόμο αυτός ο χρόνος είναι δωρεάν.
Ο Ν. Παππάς έκανε λόγο για «μέσα που έχουν συνηθίσει τη φορολογική και φοροδοτική ασυλία». Υπενθύμισε μάλιστα ότι ο ίδιος ο πρώην υπουργός Επικρατείας, Σ. Κεδίκογλου, είχε απαντήσει στον Δ. Παπαδημούλη ότι υπάρχουν βεβαιωμένες οφειλές των καναλιών προς το Δημόσιο, αναρωτώμενος γιατί αυτές δεν εισπράχθηκαν.
«Το κλείσιμο της ΕΡΤ εκ των πραγμάτων υποβοήθησε ιδιωτικά συμφέροντα. Από την ενέργεια αυτή προκύπτουν πολιτικές και άλλες ευθύνες» υπογράμμισε ο Ν. Παππάς. Παράλληλα, ο υπουργός Επικρατείας αναφέρθηκε και στο «βάρβαρο» κλείσιμο της ΕΡΤ, που έγινε «καθ' υπαγόρευση όσων ζητούσαν απολύσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα» και «εξυπηρέτησε ιδιωτικά συμφέροντα και τη διαπλοκή», ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει και την πολύ χαμηλή τιμή με την οποία πήρε τις ψηφιακές συχνότητες η Digea καθορίζοντας μόνη της το πλαίσιο «εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος».
Για το Μνημόνιο ο Ν. Παππάς είπε ότι «αποτέλεσε βωμό θυσίας των δικαιωμάτων και εξαγνισμού της διαφθοράς».