Live τώρα    
"Έφυγε" ο σύντροφος Δημήτρης Αγγελής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Έφυγε" ο σύντροφος Δημήτρης Αγγελής

Έφυγε από κοντά μας, πρόωρα και μετά από δύσκολη και γενναία μάχη, ο αγαπητός σύντροφος και φίλος Δημήτρης Αγγελής, από τα ιδρυτικά μέλη της Οργάνωσης Δικηγόρων ΣΥΡΙΖΑ Αθήνας και του Τμήματος Δικαιοσύνης.

Θα τον αποχαιρετίσουμε τη Μεγάλη Τετάρτη, 8 Απρίλη, στις 2.45 μ.μ., στο Νεκροταφείο Ζωγράφου, στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου.

Επιθυμία της οικογένειας είναι αντί στεφάνων τα χρήματανα δοθούνσε δομή υποστήριξης αστέγων της επιλογής της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0