Live τώρα    
Λεφτά υπάρχουν, αλλά μόνο για τους "γαλάζιους"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Λεφτά υπάρχουν, αλλά μόνο για τους "γαλάζιους"

Αν κρίνει κανείς από τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στην Περιφέρεια Αττικής και το πάγωμα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων την τελευταία ημέρα του 2014, μπορεί εύκολα να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της φερεγγυότητας του κ. Σαμαρά όταν υπόσχεται ότι θα υπάρξει μείωση του ΕΝΦΙΑ και τα έσοδα θα δίνονται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Την ώρα που ο αρχηγός της Ν.Δ. υπόσχεται στους δημάρχους μέρος από το χαράτσι του ΕΝΦΙΑ, η Περιφέρεια Αττικής περιμένει ακόμα τα 9 εκατομμύρια ευρώ που η κυβέρνησή του αρνήθηκε να εκταμιεύσει ώστε να προχωρήσουν συγκεκριμένα και συμβασιοποιημένα έργα. Εκτός και αν ο αρχηγός της Ν.Δ. από το Μαρούσι απευθυνόταν στον κ. Πατούλη και στους λοιπούς γαλάζιους δημάρχους, στη λογική της επιλεκτικής χρηματοδότησης, όπως ακριβώς λειτούργησε η κυβέρνησή του και με την κατανομή των χρηματοδοτήσεων προς τις «φιλικές» Περιφέρειες της χώρας, από τις οποίες δεν έλειψε ούτε ευρώ, σε αντίθεση με την Αττική, για την οποία... λεφτά δεν υπάρχουν.

Π.Κατσ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0