Σε πόλεμο λάσπης κατά του ΣΥΡΙΖΑ καταφεύγει η Ν.Δ. Πρώτα κατηγόρησε την αξιωματική αντιπολίτευση ότι... δεν συνεχάρη την ΕΛ.ΑΣ. για τη σύλληψη Ξηρού -σημειωτέον πως κανένα κόμμα δεν εξέδωσε κανενός ανακοίνωση για τη σύλληψη του αρχιτρομοκράτη. "Η κ. Σπυράκη εξακολουθεί να βγάζει ανακοινώσεις ανάξιες πολιτικού σχολιασμού" απάντησε ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνοντας πως "η Ελληνική Αστυνομία πράττει το αυτονόητο. Εκείνο που δεν είναι αυτονόητο είναι να εμπλέκει η Ν.Δ. την αστυνομία στον προεκλογικό της σχεδιασμό".
Ως επιβεβαίωση του προεκλογικού σχεδιασμού, η εκπρόσωπος του κ. Σαμαρά επανήλθε κάνοντας λόγο για "τέσσερα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που κατέθεσαν ως μάρτυρες υπεράσπισης στη δίκη του δολοφόνου της 17Ν" και δίνοντας στη δημοσιότητα "απόσπασμα από το επίσημο καταστατικό του ΣΥΡΙΖΑ που αποδεικνύεται η συγκρότησή του από άτομα του λεγόμενου 'επαναστατικού και ελευθεριακού χώρου'"!