Σταθερά εδώ και 15 ημέρες η Ελλάδα είναι η πιο ακριβή στην Ευρώπη στη χονδρεμπορική τιμή ρεύματος με 218,18 ευρώ ανά μεγαβατώρα.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον χάρτη που δημοσιεύει καθημερινά η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, η διαφορά με τις δεύτερες Βουλγαρία και Ρουμανία ξεπερνά τα 30 ευρώ. Την ίδια ώρα, η γειτονική Ιταλία αγοράζει τη μεγαβατώρα με 171,61 ευρώ, στον Βορρά η Νορβηγία με 95 ευρώ, η Φινλανδία με 99,96 και η Σουηδία με 73,41 ευρώ, ενώ η Γερμανία έχει τη χαμηλότερη τιμή με μόλις 58,94 ευρώ.
«Δεν είναι σύμπτωση, είναι επιλογή, είναι η αισχροκέρδεια Μητσοτάκη!» υπογραμμίζει σε ανάρτησή του στο Twitter ο τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτης Φάμελλος. Για άλλη μια φορά δε αναρωτιέται «τι παιχνίδια παίζει η ΔΕΗ;».
Για 15η (!) συνεχόμενη ημέρα η Ελλάδα πιο ακριβή στη χονδρεμπορική τιμή ρεύματος Ευρώπης.
— Sokratis Famellos (@SFamellos) January 4, 2023
Δεν είναι σύμπτωση, είναι επιλογή, είναι η #αισχροκέρδεια_Μητσοτάκη!
Αποτέλεσμα:Μεγάλο κόστος στους καταναλωτές & απώλεια εκατομμυρίων κάθε μέρα για εισαγωγές.
Τι παιχνίδια παίζει η #ΔΕΗ; pic.twitter.com/EFmii2H5JS