Την άμεση ανάκληση των τεσσάρων απολύσεων στις οποίες προχώρησε η κοινοπραξία του μετρό ζητάνε οι εργαζόμενοι στο έργο, κάνοντας λόγο για εκδικητικές απολύσεις, αφού οι τέσσερις διεκδίκησαν τα δεδουλευμένα τριών μηνών και το επίδομα αδείας τους.
«Απέλυσε τέσσερις εργαζόμενους, έτσι για παραδειγματισμό, ‘διότι δεν συνεμορφώθησαν' στις εντολές της κοινοπραξίας για αναγκαστικές άδειες και επειδή είχαν το θράσος να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα τους», τονίζεται στην ανακοίνωση του σωματείου. Παράλληλα, σημειώνεται ότι οι απολύσεις έγιναν μετά την απόρριψη από τον υπουργό Εργασίας Γ. Κατρούγκαλο του αιτήματος της κοινοπραξίας για ομαδικές απολύσεις. Τα μέλη του σωματείου εργαζομένων στο μετρό Θεσσαλονίκης θέτουν ευρύτερα το ζήτημα της κατασκευής του έργου και στην ανακοίνωσή τους διερωτώνται μήπως «τελικά έχουν δίκιο όσοι μιλούν για επαναδημοπράτηση και αν αυτή η εικόνα δείχνει ότι η κοινοπραξία είναι ικανή να εκτελέσει το έργο».
Οι εργαζόμενοι διακρίνουν «εκνευρισμό του αναδόχου» ενόψει της τελευταίας διαπραγμάτευσης με την Αττικό Μετρό και το αρμόδιο υπουργείο για τη συνέχιση του έργου. «Περιμένουμε από την Αττικό Μετρό, κύριο του έργου, που έχει την ευθύνη για την εκτέλεση, και τα αρμόδια υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Εργασίας και Πολιτισμού να παρέμβουν, να επιβάλουν τις αποφάσεις τους και να ανακληθούν οι απολύσεις», τονίζουν και ζητούν «να επικρατήσει η κοινή λογική σε αυτό το έργο και άμεσα να καταλήξουμε σε λύση που θα διασφαλίζει και τη χρηματοδότηση και την ολοκλήρωση του έργου».