Αξιοκρατική στελέχωση των φορολογικών υπηρεσιών με ενιαία - μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια ζητούν οι εφοριακοί. Σε σχετική ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις ΔΟΥ (ΠΟΕ - ΔΟΥ) αναφέρεται ότι διαχρονική θέση των εφοριακών ήταν και είναι η αξιοκρατική στελέχωση με τέτοια κριτήρια. Σχολιάζει όμως ότι "διαπιστώνουμε δυστυχώς πως αυτή η αναξιοκρατική διαδικασία επιλογής έχει υιοθετηθεί και από τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, η οποία (όπως μας ανακοίνωσε σήμερα η αρμόδια υπουργός κ. Ν. Βαλαβάνη) προχωρά σε επιλογές διευθυντών στο ΣΔΟΕ με διαδικασία ανάθεσης, χωρίς καν την προκήρυξη των σχετικών θέσεων και την εξέταση των υποψηφιοτήτων που θα υποβληθούν.
Με λύπη διαπιστώνουμε ότι οι προεκλογικές εξαγγελίες για αξιοκρατία και διαφάνεια είχαν πολύ σύντομη ημερομηνία λήξης και ότι μνημονιακές πολιτικές (ορισμός διευθυντών με απόφαση υπουργού) παραμένουν σε ισχύ".