Αναστάτωση επικράτησε αργά το απόγευμα της Τετάρτης (12/11) στον σταθμό του μετρό Μοναστηράκι, καθώς συρμός άρχισε να βγάζει καπνούς.
Το τρένο σταμάτησε και εκκενώθηκε από τους επιβάτες.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, στο σημείο υπήρξε έντονη μυρωδιά από φρενάρισμα και το τρένο εκκενώθηκε προληπτικά, όπως προβλέπεται σε ανάλογες περιπτώσεις.