Live τώρα    
Μετρό / Σε λειτουργία ο σταθμός «Ευαγγελισμός» - Αποκαταστάθηκε η βλάβη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μετρό / Σε λειτουργία ο σταθμός «Ευαγγελισμός» - Αποκαταστάθηκε η βλάβη

Κλειστός ο σταθμός του μετρό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ
(screenshot/news247.gr/@Νίκος Παπαηλίου)

Αποκαταστάθηκε η λειτουργιά του σταθμού του μετρό «Ευαγγελισμός»  μετά από περίπου δύο ώρες που οι συρμοί περνούσαν χωρίς να κάνουν στάση.

Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, το κλείσιμο του σταθμού «Ευαγγελισμός» έγινε καθώς εξαιτίας βλάβης σε κυλιόμενη σκάλα προκλήθηκε καπνός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0