Πόλεμο στους κομματικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς ξεκινάει η Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών σταθμών Αττικής (ΕΙΙΡΑ), εν όψει της αδειοδότησης των ραδιοφώνων της Αττικής, την οποία τοποθετεί στον ερχόμενο Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, σύμφωνα και με τις δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού Παύλου Μαρινάκη.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο πρόεδρος της Ένωσης Κώστας Φωτόπουλος, μιλώντας το μεσημέρι της Πέμπτης στο ραδιόφωνο του ALPHA 989, επιχείρησε να… καταργήσει τα ραδιόφωνα των κομμάτων. Όπως είπε: «Το κομματικό ραδιόφωνο είναι αντισυνταγματικό, είναι προπαγάνδα. Δεν πρέπει να υπάρχει. Σύμφωνα με το Σύνταγμά μας και τον νομικό μας πολιτισμό, δεν πρέπει να υπάρχει. Και δεν νομίζω ότι θα πρέπει σε οποιαδήποτε αδειοδοτική διαδικασία να υπάρχουν κομματικά ραδιόφωνα».
Η αμφισβήτηση του ραδιοφωνικού σταθμού του ΛΑΟΣ που ξεκίνησε από το ΕΣΡ, μετά από παρέμβαση του πρώην προέδρου Σπ. Καρατζαφέρη, όπως αναμενόταν, δεν σταμάτησε στο ΛΑΟΣ. Ήταν μόνο η αφορμή. Παρότι το πρόσχημα ήταν ότι το κόμμα δεν εκπροσωπείται στη Βουλή, δεν σταμάτησε εκεί. Η αμφισβήτηση πλέον επεκτείνεται σε όλους τους κομματικούς σταθμούς, κομμάτων εντός ή εκτός Βουλής.
Ο κ. Κ. Φωτόπουλος αιτιολόγησε την άποψή του υποστηρίζοντας ότι τα ραδιόφωνα των κομμάτων εκφράζουν μονόπλευρες απόψεις -ως κομματικά- και ότι δεν έχουν έσοδα γι’ αυτό και συντηρούνται από τις κομματικές επιδοτήσεις, δηλαδή από τον κρατικό προϋπολογισμό. «Δεν μπορεί, μια δημόσια συχνότητα, να την δίνεις για να εκφράζονται μονόπλευρες απόψεις», υποστήριξε και συμπλήρωσε: «Υπάρχει περίπτωση η επόμενη Βουλή να έχει 10 κόμματα. […] Και αν δίνεις σε κάθε κόμμα συχνότητα, πώς θα συντηρηθούν αυτά; Από πού; Από τον κρατικό προϋπολογισμό; Δεν έχουν έσοδα διαφορετικά. Άρα, τι λες στην κυβέρνηση; Δίνε στα κόμματα λεφτά για να συντηρούν κομματικούς σταθμούς. Μα, είναι θεμιτό αυτό; Είναι λάθος. Η θέση της Ένωσής μας είναι ότι αυτό πρέπει να καταργηθεί».
Η ΕΙΙΡΑ, η οποία διοικείται από τους μεγάλους ραδιοφωνικούς Ομίλους, επιχειρεί να μεθοδεύσει πολιτικές τέτοιες, ώστε στον επικείμενο διαγωνισμό να μην χωράνε παρά μόνο ιδιωτικοί σταθμοί, σαν αυτούς που βρίσκονται στη διοίκησή της. Είναι γνωστό εξάλλου ότι στο παρελθόν έχει καταφερθεί και εναντίον των αυτοδιαχειριζόμενων σταθμών.