«Έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 83 χρόνων ο Ανδρέας Μαρτίνης, πρώην πρόεδρος του «Ερυθρού Σταυρού» επί σειρά ετών και ακολούθως πρόεδρος του τότε κοινωφελούς ιδρύματος και σήμερα Νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν» έως το 2013.
Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια έπασχε από καρκίνο και άλλα προβλήματα υγείας.
Ο Ανδρέας Μαρτίνης είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 7 ετών για «δωρεάν νοσηλεία» σε επώνυμα πρόσωπα τα οποία «φιλοξενήθηκαν» για θεραπεία στο νοσηλευτικό ίδρυμα. Ωστόσο, είχε αποφυλακιστεί για λόγους ηλικίας και υγείας.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, την περίοδο της προεδρίας του στο νοσοκομείο, εκμεταλλεύτηκε τα κονδύλια που προορίζονταν για αναξιοπαθούντες ασθενείς, χαρίζοντας σε «επώνυμους» χωρίς οικονομικά προβλήματα, σχεδόν το σύνολο του κόστους δαπανηρών εξετάσεων και νοσηλίων.
Η κηδεία του Ανδρέα Μαρτίνη θα γίνει το Σάββατο.