Για προβλήματα που καθημερινά διογκώνονται, για καθημερινές δυσλειτουργίες και τεράστιες αναμονές για την έκδοση ενός εισιτηρίου κάνουν λόγο τα τοπικά ΜΜΕ, μια εβδομάδα μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης.
Τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, στα ασανσέρ, πολλά από τα οποία τίθενται εκτός λειτουργίας, ενώ πολίτες θέτουν και ζήτημα προβληματικής εκπαίδευσης του προσωπικού.
Όπως σημειώνει η τοπική ιστοσελίδα voria, «η κατάσταση δείχνει να επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα, αντί να βελτιώνεται, και οι δυσλειτουργίες των μηχανημάτων γίνονται ολοένα και συχνότερες».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το πρόβλημα με τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων είναι διπλό καθώς πολλά δεν λειτουργούν ενώ όσα λειτουργούν δίνουν ρέστα, πλέον, μόνο από χαρτονόμισμα των 5 ευρώ.
«Χαρακτηριστική ήταν η εικόνα σήμερα το πρωί στους σταθμούς Νέα Ελβετία και Βενιζέλου. Στον πρώτο, από τα εννέα διαθέσιμα μηχανήματα, τα τρία ήταν εκτός λειτουργίας, τα πέντε έδιναν ρέστα μόνο από 5ευρο και το ένα έδινε ρέστα μόνον κέρματα», αναφέρεται στο ρεπορτάζ της τοπικής ιστοσελίδας.
Παράλληλα ένδειξη προχειρότητας είναι και το γεγονός ότι στα αυτόματα μηχανήματα του υπερσύγχρονου μετρό της Θεσσαλονίκης, η εταιρεία THEMA που έχει την ευθύνη της διαχείρισης, έχει τοποθετήσει χειρόγραφα σημειώματα σε φύλλα τετραδίου με τα οποία πληροφορεί τους επιβάτες ότι το μηχάνημα «Δεν δίνει ρέστα από 10ευρο».

Στον σταθμό Βενιζέλου, από τα 8 εκδοτικά μηχανήματα λειτουργούσε το 1 και δεχόταν μόνο 5ευρα. Τα υπόλοιπα επτά είτε είχαν βλάβη είτε εξυπηρετούσαν μόνον φορτίσεις/επαναφορτίσεις καρτών και όχι έκδοση απλών ή 10+1 εισιτηρίων.
Και χθες Πέμπτη (5/12) στον σταθμό Νέας Ελβετίας, από τα εννέα εκδοτικά μηχανήματα λειτουργούσε μόνον το ένα και τα υπόλοιπα είτε είχαν βλάβη είτε εξυπηρετούσαν μόνον φορτίσεις/επαναφορτίσεις καρτών και όχι έκδοση απλών ή 10+1 εισιτηρίων.
«Ως αποτέλεσμα, πίσω από το μοναδικό διαθέσιμο μηχάνημα είχε σχηματιστεί μία τεράστια ουρά, πάνω από 70 μέτρα, με δεκάδες αγανακτισμένους επιβάτες να προσπαθούν να εξυπηρετηθούν από αυτό. Μετά από αναμονή που ξεπερνούσε τη μισή ώρα, και αυτό το μηχάνημα βγήκε εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι της THEMA να αναγκαστούν να επιτρέψουν τη δωρεάν διέλευση των -εξοργισμένων από την ταλαιπωρία- πολιτών στις αποβάθρες».
Η τοπική ιστοσελίδα κάνει λόγο και για μεγάλα παράπονα που έχουν οι επιβάτες από την προβληματική εκπαίδευση υπαλλήλων της εταιρείας. Όπως λένε οι επιβάτες στις απορίες που έχουν λαμβάνουν τις περισσότερες φορές απαντήσεις όπως δεν γνωρίζω» ή «νομίζω, δεν είμαι σίγουρος».